Sponsorgaver til Sildegilde

Sildegilde 2019 🐟

Søndag den 10. marts afholdt vi traditionen tro årets sildegilde. Vi kan ikke beskrive, hvor taknemmelige vi er for alle de sponsorgaver, som vi modtog 🤩Det var helt overvældende, så tusind tak til alle – store som små. Med Jeres hjælp fik vi en fantastisk dag, og overskuddet går ubeskåret til Vindeby-Onsevig Borgerforening, så vi kan lave nye tiltag for vores medlemmer og området 😃

🙏🏻Stor tak til: Dem fra Nordlunde – Daugbjerg – Købmanden i Horslunde – Skovbølle købmanden – Fodterapeut A.M.Friis, Nakskov – Uno-X Extra, Løjtoftevej – Super Brugsen, Nakskov – Dagli’Brugsen i Horslunde – Bageren i Horslunde – MENY, Nakskov – Dickow Tømmer – Frisøren i Horslunde – Malermester Charlotte Vorholt – Restaurant Gonzales, Nakskov – Juel’s Bryg Karlebygården – Punkt 1 v/Jan Jeppesen, Nakskov – Erik Munk, Gallevej – Vesterborg Blomster – Horslunde Grill – Gardinsmeden i Nakskov – Ankers Biavl v/Anker Skov fra Onsevig – Den Fuldendte Fisker, Onsevig – Anni og Nillers spisested i Vindeby – STARK i Maribo – JYSK Nakskov – XL-byg Nakskov – Richard Winthers Hus – Matas i Nakskov – Kræmmerhuset – Panasonic Center/Geertsen Radio – Frisør Gert, Nakskov