• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Sildegilde 2024

17. marts kl: 12:30 - 18:00

Traditionen tro inviterer Vindeby-Onsevig Borgerforening vores medlemmer til sildegilde i Vindeby Forsamlingshus.

Sildene er fanget og klar til saltning, så nu kan vi byde foråret velkommen med dejlig mad, fællessang og amerikansk lotteri. Der er mange flotte præmier, som er sponsoreret af private og lokale erhvervsdrivende. I år bliver der ikke aktion på Zenias flotte dekorationer, i stedet indgår de i lotteriet med deres egen serie.

Husk kontanter til lotteri og drikkevarer.

Glæd jer til en dag i muntert og hyggeligt selskab. Husk, der er altid rift om pladserne, så tilmeld jer hurtigst muligt.

Ved tilmeldingen bedes I oplyse, om I ønsker kogt sild, samt om I ønsker at reservere pladser, så I kan sidde sammen.

Tilmelding

Alle pladser er optaget, så det er ikke længere muligt at tilmelde sig sildegildet.

Dato:
17. marts